måndag 12 januari 2015

Att leta efter inspiration.



  


Ja jag vet, jag har inte uppdaterat på evigheter.
Jag ber om ursäkt för det, men inspirationen har liksom sinat de senaste veckorna.
I vanlig ordning börjar det nya året med att dra sig tillbaka och längta efter ljusare tider.
Har lyckats möblera om hemma alldeles för många gånger och det känns aningens kalt efter att städat ut allt som har med jul att göra. Det känns på nåt vis skönt, som ett färskt blad på ett nytt år där jag ger plats åt ny inspiration att dyka upp. Så även om jag verkar ha tappat inspirationen för stunden och det är tämligen långdraget mellan inläggen här så kommer inspirationen dyka upp. Förr eller senare. Förmodligen nångång när ljuset börjar komma tillbaka - och då fotografera blir ett nöje.


Nog om det.

Jag tänkte också kika in och berätta om något att se fram emot.
Närmare bestämt en resa. 

Igår bokade mannen och jag sommarens resa till Palma, Mallorca.
ÅÅÅÅÅh säger jag bara. Måtte dessa mörka månader gå fort.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar