tisdag 16 juni 2015

puro beach.






hemma efter en veckas skön och välbehövd semester.

-

En vecka spenderad i solen, närmare bestämt på Mallorca.
Det är första gången jag är där, men blir verkligen inte den sista.
Jo, jag är smått förtjust.


Det är något visst med atmosfären där som jag inte kan sätta fingret på,
men som gör att Mallorca sticker ut lite extra och blir svårt att inte favorisera.

-

Vi bodde strax utanför Palma precis vid underbara Puro Beach, 
som ni bara måste besöka om ni är i närheten.

Allting går i vitt. Till och med personalen har helvita dresser.
En sammansättning som är som rena ljusterapin för själen.

Och maten? 

Det vattnas fortfarande i munnen på mig när jag tänker på den måltid vi blev serverade där.
Deras Gino är bara SÅ god OCH stor med för den delen. 
Rullade hem efter den måltiden må jag lova.

-

Ja Puro Beach och Mallorca är verkligen i min smak.
Jag längtar redan efter att åka dit igen.


En vecka går ju så fort och nu har man slungats in i vardagen igen.
Solstolen och svalkande bad börjar redan kännas som längesen.

Hoppas att sommaren kommer vilja röra sig norröver snart.
Så vi får njuta av värme och sol här hemma också.


Varma kramar


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar