tisdag 4 augusti 2015

all white.


Det var längesen nu. Jag. Vet.

Bloggen har liksom gått lite i dvala. Den ligger och pyr och väntar på att få vakna till liv.
För er som följer mig på instagram vet att jag varit desto aktivare där. 

Intagram är lite mer POFF och bloggen kräver lite mer eftertanke och tid.

Ja. Jag har kanske varit lite lat och tagit semester från bloggandet.

F-ö-r-l-å-t

Faktum är att det minsann ligger planer i luften inför hösten. 
Så nu måste jag minsann skärpa mig, och jag lovar 
dyrt och heligt att jag ska bli bättre på att kika in här.






Hej från ett solig skåne!

Sommaren har äntligen kommit (tillbaka) och jag som liksom var inställd på höst,
har lagt all höstinspiration på hyllan och försöker att bara njuta av nuet och solen.

Plötsligt fick jag en längtan efter att bada i vitt.

Den beiga fondväggen är nu ett minne blott och soffan pryds numera av 
vita linnekuddar och ljusa textilier.

Måste också tipsa om världens go'aste pläd från H&M Home.
En grov stickad sak i mjuk kvalitet, som jag inte annat än älskar.



2 kommentarer :

  1. Älskade dotter, älskar att titta in i din blogg o njuta av dina fina bilder. Ser fram emot dina planer inför hösten, men det är bra att du njuter av här o nu. Undrar om pläden finns i svart eller grått...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den finns i mörkgrå men verkar vara tillfälligt slut <3

      Radera